Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

8. Paradoxní apel

45 o odbourávání nedůvěry a podezřívavosti
46 založen na dětské psychice
47 př. rodiče půjdou pryč a zakáží něco dítěti, které si to potom, když je samo doma, určitě vyzkouší
48 opak – doporučíme mu něco  dosáhneme svého, nepustí si tu televizi; mívá to větší efekt
49 takže chci-li, aby dítě něco dělalo, paradoxně mu to zakážu

Využití v prodeji: „Jak se tak na vás dívám, jestli si zboží opravdu chcete koupit …“  zákazník to hned koupí, je vyburcován; u nemovitostí např. „ten objekt je poměrně dost drahý, nevím, jestli to pro vás není moc“  vím, že zákazník na to má; měli bychom to používat opatrně, pomalu, na druhé straně silný účinek, odbourává sebedůvěru
9. Dominantnost emocí
54 moc a síla obrazů a představ
55 úloha pocitů
56 vše, co je představitelné  tím lépe se mi to bude prodávat, ovlivňuje to a prosazuje naše rozhodnutí
57 týká se to reklamy

Využití v prodeji: názornost – namalovat, nakreslit, obrázky, grafy; apel na pocity, vyvolávat u lidí nadšení.

Žádné komentáře:

Okomentovat