- zvyšuje kvalitu rozhodování – rozhodnost
 - vyjasňuje postoje
 - motivuje k vyšším výkonům, lepším výsledkům
 - zvyšuje angažovanost, je-li pozitivně řešen
 - podporuje spontaneitu v komunikaci
 - posiluje produktivitu
 - pomáhá zvyšovat tvořivost
1 chování manažera na pracovišti – volba možnosti, jak vstupovat do k., je závislá na tom, kolik kontroly si chce zachovat:
 a) arbitráž – role soudce – rychlý definitivní přístup
 b) delegačc) ní role – deleg. jako vedoucí, aby zúčd) astněné strany řešily problém samy
 e) zprostředkovatel – mediace – nejúčf) innější řešení, manažer se vzdává vlivu nad společg) ným řešením, ale zajímá ho spíše proces řešení; strany samy se snaží nalézt řešení, ale aktivně k tomu strany vede formou otázek – zabezpečh) uje komunikaci  usnadňuje jednání
Žádné komentáře:
Okomentovat