Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

c) Pestrost a zajímavost učebního materiálu

c) pestrost a zajímavost učebního materiálu - budoucí uplatnění učební látky
d) rozsah učební látky
e) jednoduchost a přehlednost

metody učení a opakování:
metody - se dělí podle toho, jestli se učíme v celku nebo počástech
celek: - výhody vztahy, logické vyvození
- nevýhody dlouhý časový úsek pro učení
částečná: -výhody - kratší úseky, snadnější zapamatování,dobrý pocit,že se něco naučil
-nevýhody - daleko těžší vyvozovat logické návaznosti
= ideální je metoda kombinovaná
opakování celkové nebo částečné, paměť a stupeň vybavování po celcích nebo po částech
a) orientační osnova toho, co se učíme
b) doplňující op. k určitému pojmu další poznatky, vysvětlení
c) systemizující op. dané dohromady, souvislosti s předchozí látkou, předměty
op. - přesná reprodukce - lehce se zapomíná, špatně se navazuje
- svými slovy - látce rozumíme

Žádné komentáře:

Okomentovat