1) prostředí - mikroklima kombinace světlo,teplota 21°C, hluk, ozón-čerstvý vzduch 
 2) související s učícím se - vše co souvisí s biologickou podmíněností psych. 
  a) délka učení - 30 min., přestávka kratší, individuální, v závislosti na věku 
  b) fyzický stav-nemoc (menší kvalita),únava (fyzická),uspokojení bio. potřeb 
  c) psych. stav citový stav, nálady (dobrá podpora), pozornost (roztržitost a      rozptylování) 
  d) vlastní typové zvláštnosti typ temperamentu (S a CH intenzivněji, rychleji     se naučí než M a Z) 
  e) motivace chtění se naučit 
  f) vztah k učební látce který předmět se máme naučit 
  g) stupeň rozvoje schopností - rozvinutá vloha, kdo má vysoké IQ je      schopen se rozvíjet se svém oboru, ale ne v normálních věcech 
 3) související s učební látkou 
  a) struktura - povaha učebního materiálu (souvislý text, pojmy, dává nebo     nedává smysl) 
  b) stupeň konkrétnosti a abstraktnosti názornost učebního materiálu
Žádné komentáře:
Okomentovat