Doprava a skladování materiálů a dílců:
Jako přístupové cesty budou sloužit okolní stávající komunikace. Doprava materiálu po staveništi se provádí po provizorní komunikaci (panelová silnice o šířce 3,0 m). Pro dopravu na stavbu bude použit hlubinný návěs ZREMB N-20.30 tažený nákladním tahačem Tatra 815 TP 24.265 6x6.1R. Krátké prvky budou dopravovány na nákladním automobilu T 815 S1. Spojovací materiály jsou dovezeny společně s krátkými prvky v dřevěných bednách. Postup při nakládání, způsob uložení a stabilizace nákladu na dopravním prostředku se řídí přepravními předpisy. Náklad musí být uložen stabilně, aby se nemohl posunout - zajištění v obou směrech bude pomocí řetězů, vazáků apod.
Vykládání se provede na stavbě pomocí věžového jeřábu PEINER SMK 203. Vykládání se provádí pod vedením mistra nebo vedoucího montážní čety. Stavbyvedoucí provede vizuální kontrolu přebíraného materiálu. Doprava materiálu po staveništi i zdvih do montážní výšky bude zajištena jeřábem PEINER SMK 203.
Je použito dřeva hraněného, příslušné profily jsou patrny z výpisu řeziva. Je použito smrkového dřeva v jakostní třídě A. Prvky musí vyhovovat na namáhání typu - tlak, tah, smyk a ohyb, nesmí obsahovat trhliny a ve větší míře suky.
Aby nedošlo k deformaci prvků, jejich poškození nebo zničení je nutno dodržovat tyto zásady :
- ocelové prvky se skladují v ocelovém skladu, aby nedošlo k jejich znehodnocení vlivem klimatických podmínek
- hraněné prvky se skladují na volném prostranství a jsou roztříděny dle druhu do hrání maximální výšky 2,0 m.
Mezi hráněmi je nutno zachovat průchod min. 75 cm. Jsou-li prvky uskladněny delší dobu, musí být uloženy na podkladních hranolech min. 30 cm vysokých a po celou dobu chráněny před vlivy povětrnosti. Plocha také obsahuje místo na přípravu prvků na svislou dopravu.
- jako podkladní prvky se nesmí používat: krovové prvky nebo střešní latě. Latě se uskladňují ve svazcích. Podkladky musí být blíže k sobě, aby nedošlo k trvalému zdeformování.
Žádné komentáře:
Okomentovat