Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Estetickovýchovná (výtvarná, hudební, literárně-dramatická), Pracovní úkol - část 2.

Estetickovýchovná (výtvarná, hudební, literárně-dramatická), Pracovní úkol - část 2.

Průběh prvního listopadového setkání
( pondělí, dvě hodiny)

Přivítání – zeptat se na zážitky, co prožily od té doby, co jsme se neviděly…
Na začátku řeknu výtvarnou techniku, kterou budeme používat, aby věděly, co si mají nachystat..
Popřípadě vysvětlím způsob práce, který budeme dělat
Malujeme temperovými barvami, použijeme pouze čtyři barvy: žlutou, zelenou, červenou, hnědou
Pomůcky: temp.barvy, dva štětce, kus hadříku, kelímek s vodou,

Motivace -
Přečtení příběhu „O Ježkovi, který hledal štěstí“
Ježek, který je nespokojený v lese, se vydá na cestu, protože chce najít štěstí.
Zdá se mu, že les, ve kterém bydlí je nuda a zvířátka, která tam žijí ho nemají rády…, mýlí se, protože on je stále s něčím nespokojený a pořád jen nadává…Nakonec ježek zjistí, že zvířátkům ublížil a přinese všem ze své strastiplné cesty krásný barevný list, který na sluníčku v lese úplně září, ale daleko víc září štěstím ježek, protože je zase doma, ve svém lese…

Průběžné hodnocení, chválení, povzbuzování dětí

Hodnocení - společně s dětmi všechny obrázky obejdeme, najdeme na každém výkresu, něco hezkého. Pár obrázků můžeme společně vyvěsit na nástěnku…

Žádné komentáře:

Okomentovat