Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Příprava na setkání týmu 2.

Příprava na setkání týmu 2.

SHRNUTÍ

Účastnila jsem se několikrát společné práce v týmu, ať už s mladými lidmi či dospělými, a musím říct, že společná práce je radostná, pokud převládá touha společně tvořit a ne být příliš dobrý (soupeřit) a zalíbit se.

Ve společné práci hraje roli naše schopnost či neschopnost organizovat, hrají zde roli moje hodnoty a představy, ale úplně nejvíc je zajímavý postoj každého z nás. Do jaké míry jsme ochotni slevit z našich představ, ustoupit do pozadí a při tom být stále „nasazení“ pro danou věc. Vnitřní motivace je silným hnacím motorem, proto jestli je vnitřní motivace jen slabá nebo nesprávně postavená, myslím, že ani práce v týmu nebude lehká.

Povzbuzuji ke společné práci, protože je v tom „kus“ dobrodružství, učí nás to pokoře, a pak poznáváme nejen druhé, ale hlavně sami sebe v tom pravém světle. Pravda se může hledat jen s pokorou, protože postoj pýchy mne k pravdě nedovede, ale odvede mě od ní. Druhý mi nastavuje zrcadlo o mne samém, proto díky druhému rozpoznávám lépe sama sebe.

Sv. Pavel píše: „Já jsem zasadil, Apollos zavlažil, ale Pán dal růst.“ I.Kor.3,6
Ať Pán dává sílu pro všechny naše dobré a správné snahy pracovat společně a on pak dá i růst všemu dobře zasazenému.

Žádné komentáře:

Okomentovat