city - vstup do školy ovlivňuje veškeré city (těšení x strach) 
       - děti se projevují vzrušivěji, nemají trpělivost, podráždění, povinnosti nástup vůle (stabilizuje   se po 1/4 roce) 
       - začíná se projevovat dětská PRETVARKA - lež 
sociální vztahy - z vyšších citů rozvoj citů INTELEKTUALNICH, ESTETICKYCH 
              - city PRATELSKE - MORALNI 
hra - začínají začátky práce 
       - hry x práce (hodnota sama o sobě x práce až na konec) 
       - funkce - RELAXACNI (všechny psychické funkce, každý den) 
         - KOMPENZACNI (kompenzovat nedostatek pohybu) 
         - zachování DUSEVNI HYG. (uspokojení, příjemné pocity) 
        -druhy her-a) pohybové- individuální 
            - kolektivní 
    b) míčové- rozvoj soc. vztahů, jemné a hrubé motoriky... 
    c) konstruktivní- projev momentu a touhy po vytvoření 
           - okolo 10 až 11 roku detailismus 
    d) napodobivé- význam pro určování soc. rolí, rozvoj řeči 
    e) stolové- např. pexeso 
    f) intelektuální- např. křížovky
Žádné komentáře:
Okomentovat